No i namówili...
Uczestnicy Czarnej Zagrywki posunęli pomysł, aby z gry miejskiej zrobić geościeżkę, no bo co ma się praca i trasa marnować?
A że długo namawiać nie musieli... Voila!
- Skrzynki od 1 do 24 - należy rozwiązać rebusy.
- Każdy rozwiązany rebus wskazuje jedno miejsce.
- Precyzyjnie, na konkretny obiekt, lub mniej precyzyjnie, na daną ulicę, wtedy na tej ulicy trzeba ten obiekt odszukać.
- Przy każdym obiekcie jest do wykonania zadanie.
- Rozwiązane zadania jest hasłem do logu danej skrzynki.
- Papierowy logbook zawiera jedynie skrzynka finałowa, pozostałe skrzynki wymagają tylko zdobycia hasła do logu internetowego.
- Skrzynki 25 - 34 to przedwojenne zdjęcia obecnie stojących budynków.
- Budynki te są widoczne z miejsc, w których należy wykonać zadania z rebusów 1-24.
- Przy każdym przedwojennym zdjęciu jest podane polecenie do wykonania, rozwiązanie jest hasłem do logu.
- Rebusów z zadaniami jest 24, natomiast przedwojennych zdjęć 10, więc nie w każdym miejscu będzie przedwojenny budynek do rozpoznania.
Niektóre skrzynki prócz rozwiązania rebusu i wykonania zadania, wymagają dodatkowo zdobycia kodu, utrudniającego zaliczenie kesza oraz ścieżki online.
Możesz mieć poprawne hasło, ale wpisywać w niewłaściwej formie, w razie czego skontaktuj się.
Skontaktuj się również, gdybyś miał problem z jakimś rebusem.
TUTAJ Można pobrać arkusz z zadaniami od 25 do 34.
Na potrzeby gry miejskiej zrezygnowałem z kliku zadań, tu wrzucam pełną wersję.
Będzie łatwiej niż podczas gry, dodałem podpowiedzi.
I dla przypomnienia, jak stanowi regulamin, skrzynka nietypowa może zawierać logbook papierowy w skrzynce lub tylko hasło do logu elektronicznego. KLIK